آخرین خبرها
خانه / بازریابی / ۵ کسب‌و‌کار کوچک که با توییتر به رونق رسیدند_ نیمه اول

۵ کسب‌و‌کار کوچک که با توییتر به رونق رسیدند_ نیمه اول

توییتر

۵ کسب‌و‌کار کوچک که با توییتر به رونق رسیدند_ نیمه اول

twitter featured1 5 کسب‌و‌کار کوچک که با توییتر به رونق رسیدند  نیمه اول

اگر چه ممکن است در نگاه اول توییتر یک وسیله (سرویس) برای ایجاد یک نوع ارتباط شخصی تلقی شود اما اکثر برند ها و شرکت های بزرگ با ولع صد چندان از آن به عنوان یک ابزار بازاریابی نوین استفاده می نمایند.کسب و کارهای کوچک هم با توجه به اینکه استفاده از این ابزار به تنهایی هزینه ای ندارد و کار سختی نیست، می توانند پا به پای رقبای خود و شرکت های بزرگ، از این روش مدرن بازاریابی و تبلیغات استفاده نمایند. نمونه های بسیاری از کسب و کارهای کوچک و استارت آپ ها وجود دارند که با استفاده از توئیتر روابط موفقی را برای ارائه محصولات و خدمات خود ایجاد کرده اند.

در ادامه ۵ مورد از آنها را می خوانید.

هدف از انتخاب و ارائه ی این ۵ نمونه، نشان دادن اثرات مثبت بکارگیری این روش بازاریابی در مشاغل کوچک در عین سادگی است.یک پزشک، یک چرخ کرم‌برولی فروشی سیار، یک هتل، یک کافی شاپ و یک قنادی، توانسته اند به کمک توییتر، بدون کمترین هزینه ای، با مشتریانشان ارتباط بهتری برقرار کنند، مشتریان جدید جذب نمایند و کسب و کارشان را رونق دهند. همانطور که می دانید، در هر بار نوشتن در توییتر، تنها امکان نوشتن ۱۴۰ حرف وجود دارد. مهم این است که آن چه که می نویسید چه کمکی به کسب و کار شما خواهد کرد، و شما چگونه از ویژگیهای توییتر برای ارتباط با مردم استفاده می کنید. دانستن این ها، نطقه برتری و متمایز کننده کسب و کار هوشمندانه توییتری شما از رقبایتان است. توییتر می تواند از راه هایی که حتی فکرش را هم ممکن است نتوانید بکنید کمک کند تا مخاطبان خود را پیدا کنید.

۱٫ کافه گراوندز Coffee Groundz

کافه گراوندز کافی شاپی در هیوستن آمریکا، که با (coffeegroundz@) توییت می کند. این کافی شاپ ادعا می کند که تمام شهرت خود را از طریق توییتر کسب کرده است که البته بی دلیل هم نیست چرا که یکی از اولین مشاغل کوچکی است که برای سفارشات خارج از محیط کافی شاپ، از توییتر استفاده کرده است. امروز، صفحه توییتر این کافی شاپ مملو از ارائه تخفیفهای هدفمند (برای مثال، تخفیف های دانشجویی و تخفیف ۱۵٪ نوشیدنی) و تصاویر انواع نوشیدنی ها و خوراکی هایش است.کافه گراوندز همچنین با استفاده از توئیتر با مشتریان خود ارتباط برقرار می کند و برنامه های آینده را برای جذب مشتریان جدید و قدیم معرفی و به اطلاع عموم می رساند. به طور کلی صفحه توییتر کافه گراندز مجموعه بزرگی از توییتهای جالب، اطلاعات مفید، عکسهای سرگرم کننده، به روز رسانی های تبلیغاتی و … است.

۲٫ کرم برولی فروشی سیار

کورتیس کیمبال چرخ سیار فروش کرم برولی را در سان فرانسیسکو به عنوان شغل جانبی در کنار کار نجاریش شروع کرد. در عرض سه هفته پس از شروع کسب و کار خود، او آموخت که هر روز مشتریان خود را از طریق توییتر پیدا کند. مشتریان او با تلفن همراه خود آن طعم و مزه و تعداد کرم برولی که می خواهند بخرند با تویت کردن سفارش می دهند.کیمبال متوجه شد که توییتر به معنی حقیقی کلمه پتانسیل زیادی برای گسترش و ایجاد کسب و کارش دارد، پس او به سرعت حساب کاربری خودش (cremebruleecart@) را ایجاد کرد. امروزه، کیمبال هر روز با استفاده از تویتر و تلفن همراهش، محل چرخ خود و طعمهای روزانه را تویت می کند. مشتریان منتظر تویت روزانه او، آن را با دنبال کنندگان خود به اشتراک می گذارند. در حال حاضر بیش از ۲۰،۰۰۰ نفر (cremebruleecart@) را در توییتر دنبال می کنند و کیمبال در کنار شغل نجاری، کسب و کار پر رونق چرخ کرم برولی خود را هم دارد.

ادامه در پست بعدی…

درباره مریم امیری

حتما ببینید

علایق شما می تواند برایتان پول ساز شود اگر…

علایق علایق شما می تواند برایتان پول ساز شود اگر… ۱.مشاور بازاریابی اگر مدتی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 4 =