آخرین خبرها
خانه / بازریابی / ۵ کسب‌و‌کار کوچک که با توییتر به رونق رسیدند_ نیمه دوم

۵ کسب‌و‌کار کوچک که با توییتر به رونق رسیدند_ نیمه دوم

توییتر

۵ کسب‌و‌کار کوچک که با توییتر به رونق رسیدند_ نیمه دوم

image 5 کسب‌و‌کار کوچک که با توییتر به رونق رسیدند  نیمه دوم

۳٫ قنادی Kiss My Bundt

کریستا ویلسون صاحب، قنادی کوچکی در منطقه لس آنجلس یک با نام Kiss My Bundt است. او از توییتر برای جمع آوری اطلاعات بازاریابی از طریق گرفتن بازخورد از مشتریان، استفاده کرده است. اکنون پروفایل kissmybundt@ توییتر او بیش از ۳۰۰۰ دنبال کننده دارد، که برای کسب و کار های محلی و کوچک، تحسین برانگیز است. ویلسون از دنبال کنندگان توییتر خود درباره ایده های نو پخت خود می پرسد. او عکسهای شیرینی های جدید خود را منتشر کرده، و از دنبال کننده گان برای به اشتراک گذاری نظراتشان یا امتحان نمونه رایگان در مغازه اش دعوت می کند طوری که می تواند به طور مستقیم بازخورد آنها دریافت کند. ویلسون همچنین صفحه فیس بوک و وبلاگ کسب و کارش را با پروفایل توییترش ادغام کرده است. به عنوان مثال، او به پستهای وبلاگ جالب و مفید لینک می دهد. او همچنین پیوندهایی از تصاویر و محتوای جالب که در فیس بوک نشر داده به اشتراک می گذارد و دنبال کننده گان خود را از راه های مختلفی برای استفاده و تعامل با برند خود وادار می کند. صفحه توییترش پر است از توییتهای بسیاری که بین کریستا و دنبال کننده گانش در رابطه با خودش، قنادی اش و شیرینی هایش رد و بدل شده و از آنها دعوت به اشتراک گذاری و گفتگوهای بیشتر کرده است.

۴٫ دکتر دندانپزشک، مایکل سینکین Michael Sinkin

دکتر مایکل سینکین دندانپزشکی در شهر نیویورک است. در تلاش برای جذب مشتریان جدید در بازار شدیدا رقابتی، او به توییتر متوسل شد. از طریق حساب توییتر sinkinfeeling@ خود، اطلاعات و راهنمایی های مفید را تویت کرده است.دکتر سینکین کاری بزرگ با استفاده از ابزارها و برنامه های کاربردی تویتر نظیر جستجو برای پیدا کردن و پیوستن به مکالمات محلی در مورد دندانپزشکی در شهر نیویورک انجام داده است. هنگامی که کلمه کلیدی مقایسه ای در توییتر یافت شد، او یک پاسخ reply@ می فرستد تا با اطلاعات مربوطه به آن شخص کمک کند.

برای مثال، در تویت پاسخهای اخیر به شخصی شاکی از درد، او نوشت: “دندانپزشک هستم. در اینجا فهرستی از راه حلها برای دردش است. برای احساس بهتر!” تویت او شامل لینکی به یکی از پستهای وبلاگش بود که حاوی راههایی برای رفع درد دندان است. ، دکتر سینکین به کمک این روش یاری رسانی، که با دید مالی و انتظار مادی نیست موفق شده است روز به روز بیماران جدیدی داشته باشد و همچنین روابط خود را با مشتریان قبلی اش حفظ کرده و آنان را به کسب وکارش وفادار کند.

۵٫ هتل Roger Smith

هتل راجر اسمیت (rshotel@) هتل بوتیکی در شهر نیویورک است که نیاز به یک روش جدید و خلاقانه برای رقابت در برابر هتلها زنجیره ای بزرگ و شناخته شده در منهتن داشت. توییتر آن امکان را اما با روشی متفاوتتر از عناوین بالا برایش فراهم کرده است. هتل راجر اسمیت از تشویق آنلاین استفاده می کند. او در فضای رسانه های اجتماعی برای افرادی که قصد سفر به شهر نیویورک دارد دعوتنامه اقامت ارسال می کند. هنگامی که برخی از این پیشنهادات تشویقی هتل راجر اسمیت پذیرفته شد، نقشه ی بازاریابی هتل درست از آب درآمده است. افرادی که این این پیشنهادات رامی پذیرند، در مورد اقامت شان ( و تجربه ی لذت بخشی که برای آنها داشت) شروع می کنند به توییت کردن. امروزه، هتل راجراسمیت همیشه شلوغ است. کیوسک توییتر ویژه ای در لابی هتل قرار دارد که از مهمانهای هتل استقبال ویژه توییتری می شود. گرفتن تخفیف از طریق صفحه توییتر هتل نیز امکان پذیر استریال که با مکالمات دو سویه هتل و میهمانان این مکان به مکانی فعال و پر تبدیل شده است. جای تعجب نیست، هتل راجر اسمیت در حال حاضر به یکی از مکانهای محبوب توییتری مردم در شهر نیویورک تبدیل شده است.

درباره مریم امیری

حتما ببینید

علایق شما می تواند برایتان پول ساز شود اگر…

علایق علایق شما می تواند برایتان پول ساز شود اگر… ۱.مشاور بازاریابی اگر مدتی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =